För att elda på energin att blogga under December!

 

 
 Så här har jag tänkt mig att det ska bli i december och jag hoppas att du är med!
Det är en smula för att jag gillar utmaningar, för att jag ibland ska få tummen ur och för att jag gillar gemenskapen dessa utmaningar, temadagar och andra gemensamhets-akriviteter-i-bloggvärlden ger.
Så kom igen, haka på vettja!
Varje dag, varannan dag eller någon dag!
Det är helt valfritt och utan tvång eller krav!
 
För att göra december lite roligare, mysigar och med fler inlägg!
 
Du hänger väl med?
 
Kanske att den dyker upp även på instagram - vi får se :)

3 kommentarer:

  1. Några dagar ska jag banne mig haka på! Sånt här gillar jag!

    Sköna måndagen till dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Hej hej - första gången här! Hittade hit via Hannis. Har suttit och läst en stund nu och det är en jättemysig blogg du har. Kommer absolut tillbaka!

    Och jag är med på utmaningen! Jag har aldrig varit med på en fotoutmaning, är inte så bra på foto men vill gärna bli. Så en utmaning blir det! :)

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Åh, roligt med en fotoutmaning. Jag är gärna med!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!