Decemberutmaning - K som i kudde!

 
Julen har smugit sig in bland vardagsrumssoffans kuddar och jag börjar så sakta förstå att det inte är långt kvar till jul. På riktigt, det är två veckor kvar. Två veckor till Juleafton. Underbara härliga mjuka och sköna Julafton. Mat ochp prat och värme och tid tillsammans. Julafton. Jag tror minsann att Inez ska få besök av tomten på Julafton...ska övertala mannen att klä ut sig och gå ut och köpa tidningen :) Det är ju så att jag blir en smula nipprig!
 
Hur som helst, K som i kuddar och jag tror banne mig att det får bli fler juliga kuddar i soffan. Det är ju mysigt på riktigt!
 
Njut onsdagen & som jag ser fram emot att kika in och se era tolkningar!

 
 

5 kommentarer:

  1. Åh, tiden bara rusar iväg ... den här tiden som jag vill hinna njuta så mycket som möjligt av alla ljus och mycket mys:)

    Vackra kuddar bäddar för sköna soffstunder!
    Ha en fin onsdag du med<3
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Så mysiga kuddar! Visst går det snabbt nu. Redan Lucia på fredag. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Ja nu går det fort. Ikväll blir det luciafirande med barnen på förskolan. och innan vi hinner blinka så sitter vi här och väntar på tomten på julafton;)
    Fina kuddar
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Fina kuddar! Gillade speciellt din Merry Christmas-kudde, härligt retro!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin julkudde!
    Ja, tiden går snabbt nu. Känner dock fortfarande att jag har viss koll på läget, men vi får väl se vad jag tycker i slutet på nästa vecka! :)
    Kram!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!