BLOGGUTMANING!


 
 
Ja då var det alltså ett nytt år och då får det allt bli en ny utmaning!
 
 
Jag har bestämt mig för att fortsätta med utmaningar!
Bara för att det så kul och som vanligt är man med när man vill, en gång, två gånger eller alla gånger. Jag hoppas i alla fall att du hänger på, gör du det blir jag ju nipprigt glad!
 
 
För Januari tänkte jag följande:
 
Onsdag vecka 2:
Närbild
 
Onsdag vecka 3:
Dagens
 
 
Onsdag vecka 4 - GRANDE FINAL (med omröstning) -
10 minuter från mitt hem


Vill du vara med så lämna en kommentar så att jag vet, låna o placera utmaningens "logga" på din blogg och häng på när du vill! Jag tänker lägga upp en separat "min-bloggföljar-lista-med-bloggar-som-är-med-i-utmaningen" i marginalen till höger så att vi enkelt alltid kan hitta till varandra. När det är dags för själva utmanandet använder jag som vanligt inlinkz o den blå lilla grodan :)
 


16 kommentarer:

  1. YEAS! Jag är med! Men hur 17 gör man 10 minuter från mitt hem?! Det blir en utmaning=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jag är med! Kul att du fortsätter med utmaningar! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Jag är också med! Skoj!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Roligt! Jag testar och hänger med! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Låter som en kul utmaning. Jag är gärna med. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Låter roligt! Jag är med, någon gång eller alla - vi får se;)

    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  7. Klart jag är med;) Så roligt;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Halloj!
    Jag är jätte gärna med, så kul!
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  9. Men vad roligt! jag är gärna med!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  10. Halloj, vilken rolig utmaning som jag gärna vill hänga med på....men var katten är den blå grodan??
    Börjar lägga upp en närbild eller så i eftermiddag och länkar till dig

    Kram kajsa

    SvaraRadera
  11. Åh gillar dessa utmaningar, hänger oxå på. Klurigt tema det där sista, tål att tänkas på.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Jag är med den här veckan också och tycker det verkar vara en kul fotoutmaning du har. Ska bli spännande att se hur det funkar nästa vecka :) Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  13. Kul!

    Verkar som att onsdag vecka 2 har passerat men jag hoppar in till vecka tre istället och hoppas att inte det ställer till för mycket...

    SvaraRadera
  14. Hittat hit från andra bloggar och detta lät skoj. Så jag testar och är med och börjar nästa vecka då.
    Mamma C

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!