En plan...

Foton på väggen är från vår bröllopsresa, en underbar resa till Paris - stolen är en liten obetydlig
sak som jag föll pladask för när jag såg den...
 
 
Dagarna går... och just nu är de många mellan inläggen. och de är fina. Alldeles ljusgröna, med solglimtar här och där, med knoppar, men promenader och med energi.
 
Just nu väntar jag på att grannens magnoliaträd ska visa sig från sin alldeles ljuvliga blommande sida. Det är nära nu. Väldigt nära.
 
Å jag har en plan, det är ju på tiden att det är utmaning igen... Så jag har en plan att kicka igång det igen. De har ju varit på onsdagarna tidigare, men jag chockar och slänger in den till helgen. Till lördag närmare bestämt och temat för denna rundan blir....
 
trumvirvel...
 
 
 
Temat blir mjukt.
 
 
Hoppas att vi ses på lördag - till dess ha en fin vecka!
 
 

1 kommentar:

  1. Hej där! Long time ...
    Skönt att höra att allt är bra, att du fyller dagarna med mysiga saker och tar vara på våren:)
    Tror nog vi "ses" på lördag, har en bild på lut ...;)

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!