#återblick...


Chokladskål till nyåret fylld med glass, grädde, pynt och strössel
 
 
 
 
Å T E R B L I C K
 
 
 
De senaste dagarna har saknat en viss mängd sömn som jag hade behövt för att fungera som jag brukar :)  Jill har haft en förkyld period och ja det går helt enkelt inte att sova som man vill. Så igår missade jag min egen loggutmaning helt och hållet. Det är ju inte klokt, men i alla fall, så får det blir... och idag är jag aningen sen ut också, men det är ju de sista dagarna på det här året och det är väl så att man ska ta det lugnt, ladda batterier och koppla av.
 
 
Jag kunde gjort ett kollage på året som gått, det var nog min tanke från början, men nu när jag sitter här framför datorn och tittar på förra årets nyårsefterrätt som vi inte hann med på nyårsaftonen, så blir det istället just den efterrätten som får bli min återblick...för i år gör vi en favorit i repris...
 
 
Snart dags för nytt år,
så spännande!
 
 
K R A M
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Ambitionerna kan vara skyhöga ibland, men huvudsaken är att man har förmågan att göra avkall och prioritera rätt. Verkliga livet går alltid före det mesta, inte sant?! Och barnen i synnerhet, sömn, sig själv och sina relationer.

    Inte hela världen att du glömde av gårdagens utmaning, det viktiga är att ni mår bra!

    Önskar dig och din familj en riktigt skön och fin nyår!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Livet går först, och därför har jag fått göra avkall på att vara med i din utmaning i år. Det har helt enkelt inte funnits ork även om jag har velat göra det. Jag har däremot tassat in här och spanat ;) Jo jag har varit med två gånger förresten.
    Hoppas ni får en härlig nyårsafton!
    Önskar dig ett gott slut och ett riktigt fint Nytt År!
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!