#tacksam...


& japp, 27:an trillade utanför, det är ju så att en blir tolkig :)
27:e är det i alla fall Minne som gäller o det verkar jag behöva träna lite...
 
 
 
T A C K S A M
 
 
Ja det finns mycket att vara tacksam över. Det finns sådant som jag alltid känner en tacksamhet för och sådant som kommer och går. Stort, smått och lite mindre... Just nu är jag tacksam över att den här utmaningen har fått en liten skjuts på instagram... det måste jag säga, alla ni som taggar, både o-privata och privata instagrammare värmer en bloggutmanerskas hjärta.
 
 
TACK!
 
 
Eftersom jag legat lite efter o knapp hunnit göra dagens inlägg innan just den här dagen är slut så blir det dubbla ord i morgon. Tacksam och/eller återbruk, det väljer du själv.
 
 
K R A M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!