Nytt år, nya utmaningar...


 
 
 
N Y T T  Å R
 
 
Det är redan en bit in på det nya året. Tänk så fort det går. Julen som det för mig tog en stund att hitta den rätta känslan för och sedan nyåret som liksom studsade fram och nu är vi redan på den 11:e, alltså E L F T E, märkligt. Men i alla fall, året måste kickas igång och lika så bloggen.
 
 
Så här kommer lite nyheter eller grejer som händer framöver.... tror jag i alla fall. Vi kan väl kalla det här för en brainstorming, alltså hjärnstorm och så kan väl ni mina fina läsare säga bu eller bä?!
 
 
1. BLOGGUTMANING
 
Jo, skam den som ger sig. Jag har just upptäckt att både Fröken Fotos utmaning och Vänner emellan inte tänker fortsätta med några utmaningar. Tråkigt tycke jag, för det är något med den där gemenskapen i bloggvärlden som är så trevlig, mysig och lite som ett kafferep. Så jag tänker knåpa ihop något, men bara en gång i veckan eller kanske varannan och med givna teman, men men någon tvist. Typ som en triss, eller kvartett eller första eller något sådant. Jag hoppas att ni vill hänga med på den resan...
 
 
2. INSTAGRAM
 
Jo vars, jag gillar verkligen det där med instagram, det är så enkelt och mysigt och snabb och lätt så jag tror minsann att jag kommer vara mer flitig där än här, så häng med även där vettja (@storiesbytatjanis) och jag har en liten tanke om att köra lite av en sammanfattningsliknande utmaning där... tja vi får väl se. Men det kan blir kul, återigen vad säger ni?
 
 
3. BLOGGEN
 
Ja men däremellan kommer jag att fortsätta som vanligt. Skulle jag tro. Det känns i alla fall så just nu. För jag gillar det här, hur ytligt det kanske än är, hur tillrättalagt det än ser ut, så ger det här mig en möjlighet att fortsätta vara en smula kreativ och pysslig.
 

 
 
 
Så en helt vanlig måndag kör bloggen igång igen.
Mitt lilla ordnade kaos och jag hoppas att vi ses, på ett eller annat sätt.
 
 
e - K R A M


4 kommentarer:

  1. God morgon!
    Utmaningar gillar jag, när man kan göre egna tolkningar.

    Visst går det fort...
    Sa bara pang så var jul och nyår förbi=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Klart vi ses...och en och annan utmaning, då och då, skulle iaf jag uppskatta.
    Ha de gott! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på det nya året och med nya utmaningar!
    Kanske blir det något bidrag i utmaningar framöver, kul med lite inspirationsövningar ibland:)
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  4. Alltid lika kul med utmaningar. Om man inte får ihop att deltaga så är det alltid kul att titta in och läsa och kika på bilderna :)
    Fin fortsättning på veckan!
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!